Kali Linux Kurulumu Fotoğraflı Anlatım LİNUX

10 adımda Kali Linux kurulumu kısa ve fotoğraflı anlatım.

1.) Kali Linux kurulum ekranından ilk önce graphical install açıyoruz.



2.)Buradan dil ayarımızı yapıp continue diyerek devam ediyoruz


3.)Ülke seçerek devam diyoruz.


4.)klavye (Q , F) özelliğini seçerek devam ediyoruz


5.)Network ayarlarının yapıldığı ekran geliyor karşımıza. Burada bizden makinanın DNS ismini soruyor. Ben Host ismimi Kali olarak ayarladım.


6.)Herhangi bir domain ortamım olmadığı için ben bu alanı boş bırakıyorum.


7.)Karşımıza gelen ekran bizden “root” kullanıcısının şifresini oluşturuyoruz.



8.)Linux de bulunan Home, usr, var, tmp gibi alanların farklı partitionlara kurulabileceğini soruyor. Biz hepsini tek bir disk partitionunda tutacağız. En üstteki seçeneği seçip devam ediyoruz.


9.)Kullanıcı adı alanına “root” yazıyoruz ve “Log In” tuşunu tıklıyoruz.


10.)Şifre alanına da kurulumu yaparken belirlediğimiz root kulanıcısının şifresini yazıyoruz.

BİTTİ

Related Posts

Kali Linux Kurulumu Fotoğraflı Anlatım LİNUX
4/ 5
Oleh